July 6, 2008

pakar runding akuakultur

Untuk para pelayar blogspot ini saya berterima kasih kerana sudi berkunjung. Dalam pada itu saya ingin tekankan bahawa tulisan saya ini adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan adalah journal peribadi untuk kegunaan persendirian (personal journal). Oleh itu ianya tidak ada tujuan perniaagaan kerana perkara itu saya telah sediakan dua blog lain yang berkait. Dengan itu, blog ini yang saya membenarkan komen dan pertukaran pendapat dengan pembaca tetapi bukan ruang sebagai penasihat atau pakar runding kepada projek yang di jalankan oleh para pembaca.

Oleh itu sebarang email atau komen yang memohon nasihat dan sebagainya, saya sedia menjawab dalam ruang forum di dalam bicarajutawan yang dikaitkan dengan blog saya.

Sekian untuk makluman

1 comment:

Anonymous said...

penggredan ikan keli perlu dijalankan pada hari ke berapa slepas penetasan?adakah ikan digred mengikut panjang badan?kerana sebelum ini saya pernah melawat tempat penternkan ikan, saya melihat mereka menggred anak ikan dalam bakul mengikut saiz lubang bakul.so bagaimana kalau saya nak buat penggredan ikan yang sebenarnya selain mengukur panjang badan ikan?